Create your own banner at mybannermaker.com!
كُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ ۗ Kamu (wahai umat Muhammad) adalah sebaik-baik umat yang dilahirkan bagi (faedah) umat manusia, (kerana) kamu menyuruh berbuat segala perkara yang baik dan melarang daripada segala perkara yang salah (buruk dan keji), serta kamu pula beriman kepada Allah (dengan sebenar-benar iman). (Surah Ali `Imran: 110)

Saturday, April 18, 2009

MUKTAMAR DMPKG SESSI 2009/11








Alhamdulillah, DMPkG telah berjaya mengadakan Mesyuarat Agungnya pada 21 Mac 2009 baru-baru ini. MA kali ini menyaksikan penganugerahan Tokoh Muslimat kepada Puan Noriah daripada Cawangan Pengkalan Gate di atas kesungguhan yang ditunjukkan untuk kerja-kerja jamaah.

MA kali ini juga membawa kelainan atau pertukaran kepada saf kepimpinan di mana Ketua DMPkG yang baru adalah Puan Kamariah Nor memandangkan Ust. Bariah Alang Safri mengundurkan diri daripada bertanding untuk memberi tumpuan kepada Negeri sebagai Ketua Muslimat PAS Neg Perak.

DMPkG bukan sahaja kehilangan Ust. Bariah di saf kepimpinan tetapi juga Ust. Raf'ah kerana keuzurannya memaksa beliau berehat dari tugas-tugas berat. Semoga Allah memberikan kesembuhan dan kesabaran kepada beliau dan juga semoga DMPkG akan terus menunaikan amanah Allah dengan cemerlang.

ALLAH HUAKBAR.

No comments:

Post a Comment