Create your own banner at mybannermaker.com!
كُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ ۗ Kamu (wahai umat Muhammad) adalah sebaik-baik umat yang dilahirkan bagi (faedah) umat manusia, (kerana) kamu menyuruh berbuat segala perkara yang baik dan melarang daripada segala perkara yang salah (buruk dan keji), serta kamu pula beriman kepada Allah (dengan sebenar-benar iman). (Surah Ali `Imran: 110)

Saturday, January 15, 2011

DMPG mengucapkan takziah.

 
Timbalan Ketua Majlis Guru PASTI Pusat, Puan Hajjah Asmah binti Tukiran atau lebih dikenali dengan panggilan Kak Umi telah meninggal dunia petang tadi (Sabtu, 15 Januari 2011). Menurut sumber dari PASTI Perak, jenazah akan disembahyangkan pada jam 10 pagi esok (Ahad) di Masjid Taman Meru, Ipoh.
 
Dewan Muslimat PAS Gopeng serta PASTI Kawasan Gopeng merakamkan ucapan takziah kepada keluarga Kak Umi atas pemergian allahyarhamah mengadap Penciptanya.

Kak Umi merupakan salah seorang guru PASTI yang lama berkhidmat dalam PASTI malah begitu aktif di dalam Majlis Guru PASTI Negeri Perak dan PASTI Malaysia. 

Semoga ruhnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan para mujahidah dan solehah oleh Allah SWT.

sumber :
intanhijau.blogspot..com

No comments:

Post a Comment