Create your own banner at mybannermaker.com!
كُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ ۗ Kamu (wahai umat Muhammad) adalah sebaik-baik umat yang dilahirkan bagi (faedah) umat manusia, (kerana) kamu menyuruh berbuat segala perkara yang baik dan melarang daripada segala perkara yang salah (buruk dan keji), serta kamu pula beriman kepada Allah (dengan sebenar-benar iman). (Surah Ali `Imran: 110)

Tuesday, December 22, 2009

LAWATAN DMPN KE GOPENG

Alhamdulillah, petang tadi (22/12/09) Dewan Muslimat PAS Negeri Perak telah pun mengadakan Lawatan & Pemantauan ke DMP Gopeng.  Kunjungan yang terdiri daripada Ketua DMPN PERAK sendiri dan teamnya (Pn Halijah, Pn Mazidah, Pn Zuhairah Hj. Mohd Ghazali dan Pn Fatihah telah memberikan suntikan baru kepada DMP Gopeng untuk meneruskan perjuangannya.

Semoga saranan dan cadangan yang diberikan dapat dilaksanakan..dan DMPG akan terus mantap, InsyaAllah.  Sesungguhnya kita bukanlah pemula perjuangan ini tetapi kita adalah penerus/penyambung perjuangan menegakkan Kalimah Allah di muka bumi...Semoga Allah memberikan kekuatan kepada kami untuk terus istiqamah dalam menghadapi mehnah & tribulasi perjuangan.

SIRU 'ALA BARAKATILLAH.

No comments:

Post a Comment