Create your own banner at mybannermaker.com!
كُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ ۗ Kamu (wahai umat Muhammad) adalah sebaik-baik umat yang dilahirkan bagi (faedah) umat manusia, (kerana) kamu menyuruh berbuat segala perkara yang baik dan melarang daripada segala perkara yang salah (buruk dan keji), serta kamu pula beriman kepada Allah (dengan sebenar-benar iman). (Surah Ali `Imran: 110)

Monday, May 11, 2009

ALHAMDULILLAH, SEGALA PUJI HANYA UNTUKMU


Setinggi kesyukuran dipanjatkan kepada Allah swt. yg dengan kuasa dan izinNya jua Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini telah mengisytiharkan bahawa DS Ir. Muhammad Nizar Jamaluddin merupakan Menteri Besar Perak yang sah.

Mahkamah turut mengarahkan Zambry dan exconya mengosongkan pejabat SUK serta-merta dan rayuan penangguhan pelaksanaan keputusan oleh Zambry telah ditolak.

Manusia merancang, Allah juga merancang. BN tidak menyangka perancangan yang dilakukan untuk mengambil (merampas) tampuk pemerintahan negeri Perak akan menjadi sebegini kompleks dan menjatuhkan maruah BN sendiri. Dunia seluruhnya menyaksikan dan mengikuti kemelut politik di negeri Perak ini dan mereka yang disinari kebenaran dan mampu menilai kebenaran dari kepalsuan akur akan kebenaran berada di pihak PAKATAN RAKYAT.

Respon memberangsangkan daripada Pemangku Sultan Perak Raja Muda kepada DS Muhammad Nizar (Pakatan Rakyat) moga-moga akan terus bersinar dan menyuburkan lagi pemerintahan Pakatan Rakyat di negeri Perak ini khususnya.


و أن هذا صراطي مستقيما فاتبعوه و لا تتبعوا السبل فتفرق بكم عن سبيله

“ dan sesungguhnya inilah jalanku yang lurus , maka hendaklah kamu mengikutinya dan jangan kamu mengikut jalan – jalan yang lain kerana kelak akan menyelewengkan kamu dari jalan Allah swt.”

Surah al Ana'am : 153


ALLAH HUAKBAR, ALLAH HUAKBAR, ALLAH HUAKBAR.

-Ketua Penerangan DMP Gopeng

No comments:

Post a Comment