Create your own banner at mybannermaker.com!
كُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ ۗ Kamu (wahai umat Muhammad) adalah sebaik-baik umat yang dilahirkan bagi (faedah) umat manusia, (kerana) kamu menyuruh berbuat segala perkara yang baik dan melarang daripada segala perkara yang salah (buruk dan keji), serta kamu pula beriman kepada Allah (dengan sebenar-benar iman). (Surah Ali `Imran: 110)

Saturday, May 23, 2009

Rayuan rakyat Perak kepada MB yang Menang Rayuan

Kami rakyat Perak merayu kepada DS MB Perak yang disahkan oleh Mahkamah Rayuan agar MEMBUBARKAN DUN PERAK supaya MAHKAMAH RAKYAT dapat turut sama mengesahkan yang berhak sebenarnya memerintah negeri Perak Darul Ridzuan.

Harus diingat DS MB akan memerintah rakyat negeri Perak bukannya mahkamah maka seharusnyalah suara RAKYAT PERAK mesti didengari. Jika benar BN mendapat majoriti seperti yang dipersembahkan kepada baginda Sultan Perak maka tidaklah perlu gentar menghadapi pilihanraya negeri. yang pastinyalah BN akan menang majoriti. Rakyat akan menerima BN sebagai parti yang memerintah yang sah jika memenanginya melalui pilihanraya yang sah seperti mana rakyat negeri Johor, Negeri Sembilan, Perlis, Terengganu, Pahang, Sabah , Sarawak dan Melaka.


- RAKYAT PERAK

No comments:

Post a Comment