Create your own banner at mybannermaker.com!
كُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ ۗ Kamu (wahai umat Muhammad) adalah sebaik-baik umat yang dilahirkan bagi (faedah) umat manusia, (kerana) kamu menyuruh berbuat segala perkara yang baik dan melarang daripada segala perkara yang salah (buruk dan keji), serta kamu pula beriman kepada Allah (dengan sebenar-benar iman). (Surah Ali `Imran: 110)

Friday, July 10, 2009

Muslimah Islam dibunuh dengan kejam di mahkamah Jerman...


Ribuan masyarakat Mesir mengiringi jenazah semasa pengkebumian


DMP Kaw. Gopeng merasa sangat kesal dan sedih di atas pembunuhan seorang
muslimah di mahkamah Jerman Rabu lalu. Muslimah tersebut Marwa el Sharbini (warga Mesir) dibunuh dengan kejam oleh manusia yang kononnya bertamadun dan maju....pembunuhan kejam dengan 18 tikaman manakala suami beliau yang cuba menyelamatkan beliau ditembak oleh PEGAWAI POLIS (POLICE OFFICER..seperti yang diberitakan..) dan dalam keadaan kritikal. Lebih menyedihkan lagi muslimat tersebut sedang hamil 3 bulan.

Andaikata kejadian sebaliknya berlaku sudah pastilah satu dunia termasuk media-media negara Islam akan me war-warkan dan memperbesarkan berita ini dengan penambahan istilah 'muslim terrorist', tetapi oleh kerana orang Islam yang dibunuh oleh seorang kristian...tidak pula dilabelkan 'CHRISTIAN TERRORIST' ...inilah sikap 'double standard' golongan yang memusuhi Islam tanpa mereka kenal Islam yang sebenarnya.

Kejadian tersebut bermula daripada Marwa el Sharbini menyaman lelaki dikenali sebagai Alex W. yang mencacinya kerana memakai hijab. InsyaAllah, Marwa el Sharbini kini berbahagia dan mendapat kemuliaan disisi Allah..jenazahnya dibawa pulang ke Mesir untuk dikebumikan.

Mudah-mudahan umat Islam di seluruh dunia akan terus bersemangat memperjuangkan syariat Allah..dan seterusnya Islam berada di kedudukan yang tinggi.

No comments:

Post a Comment