Create your own banner at mybannermaker.com!
كُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ ۗ Kamu (wahai umat Muhammad) adalah sebaik-baik umat yang dilahirkan bagi (faedah) umat manusia, (kerana) kamu menyuruh berbuat segala perkara yang baik dan melarang daripada segala perkara yang salah (buruk dan keji), serta kamu pula beriman kepada Allah (dengan sebenar-benar iman). (Surah Ali `Imran: 110)

Sunday, July 19, 2009

Taklimat Pengurusan Penerangan PAS Gopeng & MTD


~gambar-gambar oleh ajijoi

19.07.09
Alhamdulillah, Lajnah Penerangan PAS Kaw. Gopeng telah mengadakan program Taklimat Pengurusan Penerangan pada pagi tadi.

Taklimat ini bertujuan menyampaikan maklumat & garis panduan kepada semua Ketua Penerangan & AJK di semua peringkat samada Kawasan, Cawangan, Dewan dan juga UPU. Jadi selepas ini sepatutnya Penerangan & Dakwah akan mantap..tetapi seperti nama Lajnah ini peranan kita bukan sahaja menerang malah mesti berdakwah..

Semasa Ucapan Perasmian, YDP PAS Kaw. Gopeng, Hj. Abdul Rahim Md. Ariff menyarankan agar Ketua Penerangan & ahli supaya meningkatkan diri dengan ilmu dan maklumat.

Sebanyak 3 pembentangan telah berjaya disampaikan oleh para penceramah jemputan yang berpengalaman dalam gerakerja pilihanraya secara terus.

Muslimat tidak dapat menghantar ramai wakil disebabkan pertembungan program DMP negeri. Sedih juga teman tak dapat bersama-sama sahabat-sahabat yang lain di Air Kuning..


p/s: Semalam 18.07.09 DMPKG juga telah mengadakan Kursus Gerakerja Pilihanraya..tak dapat pergi ke Klinik Rawatan Alternatif & Khid. Kesihatan di Biosirih anjuran Pusat Khidmat DUN Sg Rapat.

No comments:

Post a Comment