Create your own banner at mybannermaker.com!
كُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ ۗ Kamu (wahai umat Muhammad) adalah sebaik-baik umat yang dilahirkan bagi (faedah) umat manusia, (kerana) kamu menyuruh berbuat segala perkara yang baik dan melarang daripada segala perkara yang salah (buruk dan keji), serta kamu pula beriman kepada Allah (dengan sebenar-benar iman). (Surah Ali `Imran: 110)

Wednesday, June 17, 2009

ALLAH MENGHANTAR TENTERANYA (LALAT) MENGGANGGU OBAMA

Ketika Obama ,Presiden Amerika Syarikat sedang ditemuramah secara live oleh CNBC di White House beliau telah diganggu oleh seekor lalat sehingga beliau berhenti bercakap dan bertindak membun.uh lalat tersebut.

Begitulah kebesaran Allah..walaupun White House dikawal ketat dan dilindungi sepenuhnya dari anasir-anasir yang tidak diingini namun tidak mampu kalah kepada seekor lalat yang berjaya mengganggu seorang yang bergelar "Presiden Dunia". Teringat saya kepada kisah Raja Namrud yang jahat dan berkuasa, pernah cuba untuk membunuh Nabi Ibrahim, namun mati disebabkan seekor nyamuk yang kecil.

ALLAH HUAKBAR.

No comments:

Post a Comment