Create your own banner at mybannermaker.com!
كُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ ۗ Kamu (wahai umat Muhammad) adalah sebaik-baik umat yang dilahirkan bagi (faedah) umat manusia, (kerana) kamu menyuruh berbuat segala perkara yang baik dan melarang daripada segala perkara yang salah (buruk dan keji), serta kamu pula beriman kepada Allah (dengan sebenar-benar iman). (Surah Ali `Imran: 110)

Sunday, June 28, 2009



Tindakan kerajaan BN di bawah pimpinan Najib terus menerus berusaha untuk mengekalkan kuasa hatta sanggup menyalahgunakan kuasa amat dikesali. Terkini di Manek Urai, kerajaan (Kementerian Pertahanan) telah membawa masuk Tentera Darat di sebalik projek-projek kebajikan di kubu kuat PAS di DUN Manek Urai untuk menyakinkan pengundi memberi sokongan kepada calon Barisan Nasional.

Syabas diucapkan kepada Ahli Parlimen PAS (Pokok Sena) yang telah mendedahkan perkara ini di Parlimen walaupun tidak mendapat jawapan daripada Kementerian dan Menteri yang berkenaan.

Beliau memberikan bukti dalam bentuk salinan dokumen Kementerian Pertahanan yang memberi arahan khusus tentang perlaksanan projek itu.

"Bersama saya surat dari staf perisikan di Kementah kepada Panglima Angkatan Tentera, yang mengarahkan satu projek awam mesti dibuat di bawah Angkatan Tentera Darat di kawasan-kawasan peti undi kelabu dan hitam di mana Barisan Nasional (diharapkan) mampu memperkukuh tahap sokongan berdasarkan kepada keputusan Pilihan Raya Umum ke-12," kata Mahfuz.

Semoga pengundi di Manek Urai khususnya tidak terpedaya dengan helah BN dan akan terus memberikan sokongan kepada PAS yang berusaha untuk melaksanakan syariat Allah di negara Malaysia ini.

ALLAH HUAKBAR.

No comments:

Post a Comment